معرفی فروشگاه هنرآهنگ

فروشگاه هنر آهنگ

 

 

هنرآهنگ با توجه به رشد روز افزون تکنولوژی و فناوری و شیوه های نوین خرید و سفارش و تهیه انواع کالا ها و محصولات و در راستای سهولت بخشیدن این امر در جهت پیشبرد اهداف فرهنگی و هنری و به خصوص صنعت موسیقی ملی، فروشگاه موسیقی هنرآهنگ دست به اقدام برده است و در کنار فروشگاه مرکزی فروش و تهیه ادوات موسیقی (لوازم جانبیآنها) بخش فروشگاه مجازی این مجموعه افتتاح گردیده تا موجب آسان شدن این امر بشود.

این مجموعه شامل فروش انواع سازهای مبتدی ،نیمه حرفه ای ، حرفه ای ، ایرانی و خارجی به همراه لوازم جانبی هر یک از سازها و ارائه خدمات پس از فروش تمامی محصولات همراه با گارانتی معتبر و در کنار آنها بخش پشتیبانی و مشاوره انواع محصولات و فروش آنها میشود.

فروشگاه موسیقی هنرآهنگ فروشگاه تمامی نوع سازها را زیر نظر متخصصین و اساتید رشته های موسیقی گزینش و انتخاب میکند.

بخش مشاوره رایگان فروشگاه موسیقی هنرآهنگ به شما و تمامی خریداران و هنردوستانی را که مایل به انتخاب ساز مورد نظر خویش هستند. و یا در انتخاب ساز مورد نظر مطابق با خواسته ها، اهداف، علایق و روحیات خویش هستند. و یا در انتخاب ساز مورد نظر اگاهی لازم و کافی را در اختیار ندارند همواره با صبر و شکیبایی راهنمایی خواهند کرد.

مقصود از تشکیل این مجموعه کمک به پیشبرد اهداف جامعه و دوستداران شاخه موسیقی است. که کار را هرچه بیشتر و بهتر برای شما هموطنان آسانی بخشد.

 

با تشکر از صبر و شکیبایی شما در خوانش این متن .

ما را در جریان نظرات انتقادات و پیشنهادات پیشبرنده خود بگذارید .

فروشگاه هنر اهنگ

برگشت به بالا